Politica de retur

RETURUL PRODUSELOR ACHIZITIONATE DIN SEDIUL CLINICII PROF. DR. TOMA MUGEA

( Calea Turzii 134, Clinica Oculens, Cluj Napoca, Romania )

Returul produselor achiziționate din sediu se poate face în termen de 30 de zile de la achiziționarea produselor (exceptând produsele cumpărate în cadrul unor companii promoționale), în același sediu din care au fost cumpărate. Operațiunea de retur poate fi făcută doar cu bonul fiscal și cu produsele de pe bon nedesfăcute, sigilate, în stare vandabilă sau cu defect de fabricație evident. Nu vor fi acceptate produse deteriorate, desigilate sau utilizate de client.

Produsele vândute în cadrul unor campanii promoționale se pot returna numai pe perioada de valabilitate a campaniei, chiar dacă aceasta este mai scurtă decât cele 30 de zile de la data achiziției produselor.

La returul produselor achiziționate din sediu, clientul poate opta pentru returnarea contravalorii produsului returnat sau pentru achiziționarea unui alt produs, în conformitate cu prevederile acestei proceduri.

Produsele care au fost personalizate (prin gravură sau alte metode) nu pot fi returnate.

Produsele pot fi returnate numai în sediul din care au fost achiziționate.

Atunci când clientul optează pentru returnarea contravalorii produsului există următoarele situații particulare:

1. În cazul în care la plata produselor au fost utilizate și vouchere (de orice tip: voucher, cod promotional), clientul primește valoarea plătită numerar sau card și nu poate primi bani contra voucherelor utilizate la achiziția inițială.

2. În cazul în care la plata produselor au fost utilizate vouchere, la returul produsului, clientului nu I se pot returna bani în contra valoarea voucherului sau voucherelor utilizate, acesta trebuind să își aleagă un alt produs. Eventuala diferența de valoare între produsul ales și valoarea voucherelor este suportată de client.

În toate cazurile în care la returul produsului se optează pentru înlocuirea acestuia cu un alt produs, se deduce din valoarea de plată valoarea voucherelor sau cardurilor cadou folosite la prima achiziție.

PROCEDURA RETUR IN URMA COMENZILOR EFECTUATE ONLINE

Dreptul de retragere din contract:

« Retragerea din contract » se referă la dreptul dvs legal de a renunta la o comandă plasată online prin efectuarea unui retur de marfă. Acest aspect este reglementat prin legislația în vigoare, Ordonanța de Urgență nr. 34 / 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță. Puteți beneficia de acest drept legal dacă sunt îndeplinite condițiile de returnare pe care le gășiți mai jos:

Returul se poate face în interval de 14 de zile lucrătoare de la data la care ați intrat în posesia comenzii, fără a fi nevoit să justificați decizia de retragere.

În acest caz, va rugăm să urmați pașii de mai jos:

1. Să ne aduceți la cunoștință decizia dvs, va rugăm să trimiteți un email în atenția echipei Glycon pe adresa [email protected] iar Glycon va confirma Clientului, fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere în termen de 3 zile lucrătoare.

2. Echipa Glycon va trimite curierul la adresa indicată de dumneavoastră pentru a ridica coletul. În acest caz, costul aferent transpontului va fi suportat de dumneavoastră.

3. După ajungerea coletului la depozitul Glycon, se va face recepția și se va verifica dacă au fost îndeplinite condițiile de retur de mai jos.

4. Odată verificat și acceptat, returul se va procesa conform cu decizia dumneavoastră: înlocuire produs sau returnare contravaloare.

Clientul se obligă să returneze produsele către Glycon într-o stare perfectă și impecabilă, nefolosite/netestate, cu sigiliul și ambalajul original, respectiv într-o stare în care produsele pot fi comercializate din nou.

Produsele vor fi returnate împreună cu toate accesoriile, eșantioanele/cadourile gratuite, în ambalajul original nedeteriorat la adresa: Calea Turzii 134, Clinica Oculens, Cluj Napoca, Romania  impreuna cu factura în care ați marcat produsele pe care le returnați.

Pentru a stabili detaliile returului (nume, prenume, adresa de livrare, cont bancar sau ramburs, etc), va rugam sa ne contactati pe email [email protected], la telefon 0740093053 sau să completați formularul de retur.